« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Ritam odrastanja
Već četvrtu godinu zaredom, učenici osmih razreda sudjeluju u projektu poticanja čitanja u sklopu Nacionalnog kviza za poticanje čitanja 2019 pod nazivom Ritam odrastanja. Ove godine zadani su sljedeći romani: Drugačija Ivane Guljašević Kuman, Eva, mala žena Vlaste Golub te Ljeto na jezeru Čiču Jasminke Tihi-Stepanić, a projekt nosi naslov Ritam odrastanja. Cilj projekta isti je iz godine u godinu – poticanje djece na čitanje knjiga izvan popisa lektire.
Knjižničarka Snježana Laksar osmašima je projekt predstavila na uvodnom motivacijskom satu.
Učenicima raspoređenima u parove, podijelila je ulomke iz knjiga Drugačija i Eva, mala žena. Zadatak je bio prepoznati osobine glavne junakinje romana Drugačija te probleme s kojima se susreće djevojčica Eva u romanu Eva, mala žena. Za sami kraj sata ostao je roman Ljeto na jezeru Čiču, čija su imena likova učenici pogađali.
Nakon što je knjižničarka predstavila sve romane, osmaši su došli do zaključka da sva tri romana imaju nešto zajedničko. Svi prikazuju, svaki na svoj način, razne probleme današnjeg društva, a posebno mladeži.
Sljedeći korak sudjelovanja u projektu poticanja čitanja jest samo čitanje. Poželjno je da što više osmaša pročita sva tri romana kako bi se što bolje pripremili za kviz koji će odigrati do 25. listopada. Nakon toga preostaje samo čekanje rezultata, odnosno ime učenika koji će biti digitalno izvučen kao predstavnik škole.
Što reći na kraju, osim: „Čitajte, jer i u romanima često pronalazimo odgovore na svoje probleme.“
Jelena Šimičić, 8.b