preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 8
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

 

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Također su smislili raperski stih koji su ritmički odrapali uz kresanje kamenica :

Čarobne kamenice odvedite nas sada

gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada !

Autorica romana, Jasna Horvat im je pripovijedala o nastajanju te knjige.  Osim istraživačkog rada  o slavenskoj mitologiji, u romanu su glavni likovi Slaven Lendić i Iris Tomić koje je autorica osobno poznavala, zapisivala njihove doživljaje i prenijela dio zbilje u roman. Rekla je da je promatrala djecu kako se ponašaju te što govore i svo  vrijeme pomno zapisivala.

Susret su pratili i mladi glumci dramskog studija osječkog dječjeg kazališta s voditeljicom Lidijom Helajz. Oni su u kolovozu 2010. u Tvrđi , svojom dramskom izvedbom ,sudjelovali u predstavljanju Krijesnika dramatizacijom likova iz knjige . 

                                                     Novinarka Mladog klasja:
Martina Lučić, 8.b

Dubravka Pađen Farkaš, voditeljica Dječjeg odjela GISKO-a, pozvala nas je na predstavljanje  romana  Krijesnici  autorice Jasne Horvat. 

Uz pratnju učiteljica  Marine Vučemilovići Maje Farkaš,  i  naše školske knjižničarke Snježane Laksar, ugodno smo se smjestili u prostoru igraonice DO GISKO-a.  

Ulomak iz Krijesnika pročitala nam je polaznica dramskog studija osječkog dječjeg kazališta čija je voditeljica gospođa Lidija Helajz. 

  Razgovor s autoricom Jasnom Horvat jedna je od aktivnosti naših učenika kojom obilježavamo Mjesec hrvatske knjige. 

Izložili smo plakate s našim radovima ( književni likovi , zapažanja… ). 

Učenici su podijelili svoje dojmove o pročitanom romanu s ostalim sudionicima susreta. 

          Rapali smo i stihove:

                            Čarobne kamenice odvedite me sada

                      gdje prijateljstvo, sreća i dobrota vlada”. 

Autorica Krijesnika, Jasna Horvat, odgovorila je jasno, glasno, detaljno, slikovito…na sva postavljena pitanja i naše nedoumice. 

Čitajući roman istraživali smo i biljku vrbu rakitu. Od nje smo napravili unikatnu košaricu koju smo darovali autorici. Svidjela joj se  kao i druženje s nama!

Izrađivat ćemo i drugačije predmete od šiba vrbe rakite. 

 

Ako mislite da smo puni dojmova zaspali u autobusu na povratku u školu, varate se.  Tek sada slijedi nastavak…čitanje pod krošnjama, kviz,…i tko zna što još ! 

 

Knjižničarka:
Snježana Laksar, prof. 

Aktivnosti knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završna priredba u Projektu poticanja čitanja Vesela šarabara
Autor: Marija Stjepanović, 27. 5. 2019.

Vesela šarabara

Nakon višemjesečnih aktivnosti i sudjelovanja učenika razredne nastave, njihovih učiteljica i knjižničarki   u  Projektu poticanja čitanja školske knjižnice pod nazivom Vesela šarabara, rezultati njihova  rada prikazani su na završnoj svečanoj priredbi održanoj 16. svibnja 2019. godine, u holu naše škole. U projektu su sudjelovali svi učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama, učenici produženog boravka te plesne skupine.


Poticanje čitanja

Cilj projekta bio je čitanje pjesama za djecu, zagonetki, basni i poskočica iz zbirki pjesama za djecu  koje smo danas izložili. Čitali smo pjesme Paje Kanižaja, Stanislava Feminića, Zvonimira Baloga, Grigora Viteza, Stjepana Jakševca, Ratka Zvrke, Vere Zemunić, Tita Bilopavlovića, Zdenke Jušić-Seunik, Gustava Krkleca, Mladena Kušeca, Ivice Lučića, Dubravke Ugrešić, Višnje Stahuljak i Luke Paljetka. Željeli smo prikazati kratke književne forme u obliku recitacija, neke smo dramatizirali, uglazbili smo jednu pjesmu, a neke su nam poslužile kao poticaj za osmišljavanje  baletne, folklorne i suvremene plesne koreografije. Poznavanje zagonetki i odgonetki vidjet ćemo u kvizu učenika drugih razreda. Stihove i motive pjesama i odgonetki učenici su likovno izmaštali i ti radovi su izloženi u nekoliko ciklusa izložbi u holu škole.  

Pred vama su dva školska sata zabave u kojima ćemo prikazati rezultate našeg zajedničkog rada i truda. Uživajte u Veseloj šarabari! Čitajte, maštajte i nastavite šarabarati !“izjavila je knjižničarka Snježana Laksar otvarajući priredbu i kviz.

Što je šarabara?

Priredba je započela stihovima: Svako dijete zna što je šarabara, samo odrasle ljude ova šara vara. S ovim su stihovima učenici nižih razreda započinjali svako druženje s knjižničarkom Snježanom i pripravnicom Ivanom. Što je šarabara? Je li to vesela boja, šarena duga, djevojčica Bara koja voli šarati ili nešto drugo? Mišljenja učenika napisana na šarenim papirićima krase Drvo šarabaru . Kad se mašta i šara s mnogo pravog dara, tada nastaje šarabara. Šarabara je nastala u stihovima Paje Kanižaja, a njih su, među ostalim zbirkama, učenici čitali. Svaki je razred dobio nekoliko pjesama koje je pročitao, o kojima je razgovarao i razmišljao, te ih na kraju i oživio.

Početak priredbe obilježio je ples svih učenika na stihove šarabare, potom ples plesne skupine naših učenika koje je uvježbao Sven Vukelić, učenik 6.a razreda, osmislivši tri koreografije koje se neprestano nadograđuju novim, atraktivnim elementima, a potom recital  Zdrprmapan Paje Kanižaja u odličnoj scenskoj izvedbi  učenika 4.a razreda koje je, uz zahtjevnu izvedbu pjesme s puno neobičnih jezičnih izraza i igre riječi, domišljato uvježbala učiteljica Marina Vučemilović.

Kviz Zagonetke-odgonetke

 Učenici drugih razreda čitali su  zagonetke Grigora Viteza, likovno su oslikali odgonetke   na postavljene zagonetke koje su se koristile i u prezentaciji kviza,a  radovi su izloženi u holu škole. Voditeljica kviza bila je učenica 7. b razreda Petra Bolić.

Ekipa 2.a razreda Pametni akani natjecala se u sastavu :  Noa Cindori, Petra Čorak,  Matea Perić, Lucija Čorak i  Antea Artuković. Ekipu 2.b razreda Miškići predstavljali su : Mila Pešut, Petra Pirić, Ana Prugović, Dominik Gavić i Dominik Štimac. I Pametni akani i Miškići točno su odgonetnuli sve zagonetke time postignuvši neriješen rezultat. Točnost odgovora pratio je žiri u sastavu: Tin Progl (2.a), Petar Gavrilović (2.b) i njihove učiteljice Sandra Brezovac i Jasmina Beck.


Pile, Patak, Pitanja

Sljedeći školski sat učenici su prezentirali svoje scenske obrade pročitanih pjesama.

Recitacijom u duetu Da sam velik Mladena Kušeca, učenici 1.b razreda Nika Kordelj i Luka Pinterić oduševili su sve prisutne. Prvašići bekani, uz domišljatu pomoć učiteljice Nikoline Morel, dramatizirali su Pile Stanislava Feminića i Patka i krugove Luke Paljetka, a akani  i njihova učiteljica Marija Bilić su na zanimljiv način spojili dvije pjesme  Pitanja Stanislava Feminića i Paje Kanižaja u jednu scensku igru . Dakako, svi prvašići su  pobrali velik pljesak i simpatije publike!

  

Pozdravi

            Kako se pozdravlja ujutro, pozdravlja li se u podne, a kako se pozdravlja za laku noć , kolažnim recitalom su nam pokazali učenici 2.a razreda u izvrsnoj izvedbi pjesama Pozdrav Mladena Kušeca, Dobro jutro Ivice Lučića , Dani Mladena Kušeca i Laku noć Tita Bilopavlovića.

           O Đačkom svijetu Stjepana Jakševca i Kako učiti brojanje do deset Ivice Lučića, uz scenske rekvizite (kolažne brojke i upitnici) uspješno su recitirali  učenici 2.b razreda i na zanimljiv i dinamičan  način prikazali kako su oni doživjeli ove pjesme.

Kiša, balerine i basne

Pjesmu Kiša Stanislava Femenića učenici su osmislili na dva načina.

Učenici 4.a razreda recitirali su je  uz zvuk kiše i grmljavine, a scenski dopunili  rekvizitima oblaka i prelijepih lastavica. Ista pjesma poslužila je kao inspiracija balerinama 3.a razreda koje su publici, uz iznimno bogatu koreografiju koju je osmislila njihova učiteljica Silvana Stojović , prekrasne baletne kostime i  kišobrane u svim bojama, impresivno dočarale motiv kiše.

 Basne u obradi Gustava Krkleca  su zainteresirale sve prisutne u izvedbi  učenika 3.a razreda Ivana Pavičića i Brune Ivankovića.

Mjeseci

Koliko je mjeseci u godini i kako su doživjeli Šarene listove kalendara Ratka Zvrke uspješno i simpatično pokazali su učenici  koji pohađaju produženi boravak. Potrudili su se u scenskom  osmišljavanju i ponijeli sa sobom pregršt rekvizita kako bi učenicima približili doživljaj različitih godišnjih doba u svim mjesecima kalendar. Uvježbale su ih učiteljice Gabrijela Bilić i Seada  Marić uz puno truda i uz velik broj izvođača.

Folklor i poskočice

Čitajući poskočice iz Začaranih putova i Kućice sa crvenim šeširom Višnje Stahuljak folkloraši su zajedno s učiteljicom Katarinom Lordan iznijeli novu folklornu igru u kojoj su uživali i izvođači i publika. Tradicijske folklorne poskočice obogatili su ovim novopročitanim poskočicama. Uživali smo u igri nadmudrivanja i rimovanih, duhovitih poskočica!

Pet gradova pa Predlažem

Ciklus pjesama Pet gradova Stanislava Feminića , u izvedbi svih učenika 3.b razreda  koje je na kreativan i dosjetljiv način uvježbala  učiteljica Azra Staščik,  nasmijao je  i oduševio publiku svojom  raznovrsnom izvedbom pjesama. Tako smo vidjeli kako se živi u Trčigradu, Snovogradu, Željogradu, Plačigradu i Smjehogradu.

Uslijedila je izvrsno uvježbana recitacija pjesme Predlažem  Zvonimira Baloga koju je uvjerljivo interpretirala Neva Balkić, učenica 4.a razreda.

Ljubav, cipele i Glupa pjesma

Kako ljubav može biti i lijepa, i slijepa, i nedohvatljiva, i  duhovita, pokazali su učenici 4.b razreda u pjesmama Ah, ta ljubav Tita Bilopavlovića u simpatičnoj izvedbi Leona Edla i Glupa pjesma Paje Kanižaja koju su duhovito izveli Elena Dominović i Marko Rudec. 

Nagrađeni su snažnim pljeskom.  Učenici 4.b razreda  čitali su i pjesme s motivom cipela, a zadani motiv cipela izradili su  u kolažnoj tehnici  i  izložili radove u holu škole. Dramatizirali su i prikazali različite zvukove cipela u pjesmi  Pjesma cipela Stjepana Jakševca. Vješti su bili u izvedbi, dinamični i zabavni uz podršku i scenu koju je osmislila njihova učiteljica Katarina Lordan. Osobito su veselo prikazali pjesmu Cip-cip-cipele… Stanislava Feminića koju je uglazbila njihova učiteljica Glazbene kulture Kristina  Vuković. Osim što su pjesmu otpjevali, ritmički i dinamično su svirali udaraljke, štapiće, triangle i zvečke uz pratnju učiteljice na klavijaturi.

Šarabaranje

Priredbu je zaokružila izvedba pjesme Šarabaranje Paje Kanižaja u odličnoj izvedbi Anike Majetić, učenice 3.b razreda koja je pozvala sve učenike neka nastave šarabarati, dakle maštati i stvarati nove, dječje šarabare.

Recitirali su, glumili, plesali, pjevali, svirali, ali ono najvažnije, dobro su se zabavili. Priredbu je svojim nastupom obogatila i plesna skupina koju čine  plesačice: Antea Artuković (2.a), Iva Galošević (5.a), Karla Antunović (4.b), Hana Pekić, Lea Šimek i Lara Artuković (6.a)  pod vodstvom plesača Svena Vukelića (6.a), a koji su plesali na stihove šarabare. Za tehniku se pobrinuo  Ivan Rengel (7.b), a za glazbu preko razglasa Andrej Dominić (8.b).Fotografijama su ovu priredbu ovjekovječile Lana Vinaj (7.a) i psihologinja Monika Ćosić. Snimka priredbe pohranit će se na web stranici naše škole.

                                                                                                   Jelena Šimičić, 7.b

Dojmovi učenika o sudjelovanju u PPČ Vesela šarabara:

Katarina Šimičić ( 1.a):  Stvarno smo se zabavljali dok smo uvježbavali igrokaz. Bilo mi je to lijepo iskustvo i rado bih ponovila.

Lukas Bolić (1.a): Sve mi se sviđa, a pogotovo plesači koji su plesali u kostimima.

Nika Kordelj (1.b): S recitacijom „Da sam velik“ prvi put sam nastupala  na školskoj priredbi i malo me bio strah, ali je brzo prošao. Svidjelo mi se sve jer je bilo zanimljivo i lijepo. Opet bih se voljela tako zabaviti.

Ana Gušlo (1.b): Lijepo sam se osjećala dok smo uvježbavali „Pile“ i „Patka i krugove..“ i baš smo se trudili. Bili smo jako dobri na nastupu i svi su nas pohvalili. Jedva čekam sljedeću šarabaru. Posudit ću knjige gdje mogu naći i ostale pjesme iz šarabare.

Noa Cindori (2.a ): Uživao sam  u stihovima šarabare, a osobito kada bismo zaplesali. Svidjele su mi se balerine…i sve ostalo . Želio bih opet sudjelovati i u kvizu i na priredbi.

Lucija Čorak ( 2.a) : Najzabavniji mi je bio kviz u kojem sam  sudjelovala. Recitacije su mi bile zabavne. S lakoćom sam naučila svoju recitaciju  .Željela bih opet ponoviti neku drugu šarabaru.

Dunja Saplaić (2.b): Svidjele su mi se zagonetke i odgonetke koje smo čitali i pripremali se za kviz. Rado sam i crtala odgonetke. Voljela bih sljedeće školske godine opet sudjelovati u novoj šarabari.

Tesa Žaper ( 2.b):  Svidjelo mi se maštati o tome što je to za nas djecu šarabara. I zanimljivi su bili odgovori da je šarabara priča, zagonetka ili pjesma . Žao mi je što je šarabara završila.

Zara Baban (3.a): Šarabara mi je bila zabavna. Uživala sam sudjelujući u baletnom nastupu kao balerina. Svidio mi se nastup učenika trećeg b razreda „Pet gradova“, a osobito nastup učenika produženog boravka koji su recitirali o mjesecima u godini. Voljela bih ponoviti takav projekt poticanja čitanja. Žao mi je samo što roditelji nisu bili na priredbi jer prijepodne rade.

Ivan Pavičić ( 3.a ):  Svidjelo mi se što smo puno maštali u Veseloj šarabari. Na priredbi mi se svidjela izvedba „Pitanja“ učenika 1.a razreda i uglazbljena pjesma  „Cip-cip-cipele…“ koju su pjevali učenici 4.b razreda služeći se udaraljkama, štapićima, trianglom.. uz pratnju učiteljice Glazbene kulture na klavijaturi. Svidjele su mi se i basne koje smo čitali u razredu i nastavit ću čitati pjesme koje sam danas vidio na priredbi.

Anika Majetić (3.b): Svakako bih željela opet sudjelovati u Veseloj šarabari jer mi se svidjela i bila je zabavna. Na priredbi mi se najviše svidjela izvedba „Pile“ i „Pjesma cipela“.

Larisa Ivanković (3.b): Svidjele su mi se raznovrsne pjesme za djecu koje smo čitali, slušali i dramatizirali. Voljela bih sve ponoviti.

Tomislav Šimičić (4.a):  Bio sam uzbuđen i radostan dok smo uvježbavali recitacije za priredbu, a najviše mi se svidio ciklus pjesama „Pet gradova“ u izvedbi trećeg  be razreda.

Neva Balkić (4.a): Bila sam jako uzbuđena dok sam recitirala  pjesmu „Predlažem“ i osjetila sam tremu, ali ujedno i veliko zadovoljstvo. Osobito mi se svidjela izvedba pjesama „Kiša“ i „Pet gradova“.

Petra Vuković (4.b): Svidjelo mi se što su učenici uvijek bili veseli i što je vladala dobra radna atmosfera. Na priredbi mi se najviše svidjela pjesma „Predlažem“ u izvedbi Neve, učenice 4.a razreda koja govori o  životu djece. Sudjelovala sam  u glazbenom i folklornom i scensko recitativnom nastupu.

Elena Dominović (4.b): I ja sam sudjelovala  u glazbenom, folklornom i scensko recitativnom nastupu. O ovom PPČ pričali smo mi učenici i u slobodno vrijeme i tako sam saznala da svi razredi imaju drugačiji zadatak. Osobito mi se svidjelo što nije nitko bio isključen, a tek kada su svi na priredbi pokazali što su vrijedno uvježbali shvatila sam koliki je trud uložen. Svi su izvođači bili odlični, a najviše su me zadivile balerine.

 

Dojmovi učiteljica o sudjelovanju u PPČ Vesela šarabara

Marija Bilić, učiteljica 1.a razreda: Projekt poticanja čitanja Vesela šarabara bio je pravo osvježenje za učenike razredne nastave jer su kroz čitanje, recitiranje, ples i likovno izražavanje doživjeli pjesme i zagonetke za djecu. Učenici su rado sudjelovali u projektu jer su kroz igru i zabavu naučili nešto novo. Prvi razredi su bili jako uzbuđeni jer su se prvi puta okušali na završnoj priredbi u javnom nastupu. Uspjeh nije izostao.

Nikolina Morel, učiteljica 1.b razreda: Za Projekt poticanja čitanja imam samo riječi hvale. Sve je pomno osmišljeno, isplanirano i organizirano za svaki razred pojedinačno. Učenici su uživali i s veseljem pristupili svakom zadatku. U izvršavanje zadatka uložili su veliki trud što se moglo primijetiti i na završnoj priredbi gdje su s ponosom predstavili svoj rad i velikim   pljeskom nagrađivali tuđi.

Jasmina Beck i Sandra Brezovac, učiteljice 2.a i b razreda: U današnje vrijeme kada je tehnologija izgurala knjigu u drugi plan, Šarabara je svijetao primjer kako učenike zainteresirati za čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti. Iz tog razloga pozdravljam projekt naše knjižničarke i zajedno se s djecom veselim sljedećoj suradnji.

Silvana Stojović, učiteljica 3.a razreda: PPČ „ Vesela šarabara“ je izvrsna prilika da se predstave učenici svih razreda sa svojim učiteljicama i pokažu svoje talente, interese i stečena znanja.

Azra Staščik, učiteljica 3.b razreda: Ovaj projekt uistinu potiče zanimanje učenika za knjigu i čitanje. Odvodi nas u svijet mašte  u kojemu je sve moguće, a iz kojega smo i sami izašli osnaženi, i s vjerom, kako ni za nas ništa nije nemoguće.

Marina Vučemilović, učiteljica 4.a razreda: Vesela šarabara za učenike četvrtog razreda bila je projekt u kojem su učenici upoznavajući bogatstvo proznog izražaja naučili kako se i pjesme mogu dramatizirati, te doživjeti na šaljiv i tužan način. Sudjelujući na priredbi uvidjeli smo kako čitanje različitih književnih vrsta može biti zanimljivo i poučno.

Katarina Lordan, učiteljica 4.b razreda: Projekt poticanja čitanja „Vesela šarabara“ je bio iznimno uspješan i zanimljiv. Svi su učenici rado sudjelovali. Projekt se integrirao u Glazbenu i Likovnu kulturu, Hrvatski jezik te u Folklornu skupinu. Učenici 4.b razreda su naučili pjesme Paje Kanižaja, Stjepana Jakševca i Tita Bilopavlovića i uspješno ih dramski prikazali. Folklorna skupina koju sam uvježbala imala je zadatak prikazati poskočice. Zabavili smo se ni ne primijetivši da učimo i čitamo.

Marljivo smo vježbali od početka projekta, od veljače do svibnja. Imali smo dovoljno vremena za uvježbavanje. Prezentacija cjelokupnog projekta ne priredbi održanoj 16. svibnja 2019.godine je bila zanimljiva učenicima i bilo je teško ne uočiti trud naših knjižničarki. Dotad smo svi bili pomalo nesvjesni složenosti i sveobuhvatnosti ovog projekta. Bravo za knjižničarke, za njihovu ideju, organizaciju i provedbu projekta!

Kristina Vuković, učiteljica Glazbene kulture: Projekt poticanja čitanja "Vesela Šarabara" posebno je dojmio učenike 4.b razreda koji su dobili zadatak  upotpuniti  priredbu svojim glazbenim umijećem. Kao učiteljici glazbene kulture, zadatak mi je bio uglazbiti stihove pjesme S. Femenić: “Cip –cip- cipele…”, kako bi učenici mogli pjevati i svirati na udaraljkama. Svi zajedno smo uživali na probama stvarajući svoju glazbenu izvedbu koja je pokazala da učenici imaju smisla i kreativnosti za glazbu i stvaralaštvo. 

 

Dojmovi knjižničarki o sudjelovanju u PPČ Vesela šarabara

Ivana Lilijan, pripravnica knjižničarstva: Pripravništvo u OŠ“Dobriša Cesarić“ u Osijeku zaokružila sam sudjelovanjem u Projektu poticanja čitanja pod nazivom „Vesela šarabara“. Osmišljavanje koreografija, plesnih pokreta i glumačkih aktivnosti s učenicima za priredbu za mene je bilo prekrasno iskustvo. Uživala sam u radu s učenicima i učiteljima, a krajnji rezultat me uistinu oduševio. Na priredbi su učenici dali sve od sebe i razveselili svoje prijatelje iz školskih klupa, ali i sve prisutne na priredbi.

Snježana Laksar, školska knjižničarka: Cilj ovog projekta je poticanje čitanja manje čitanih književnih formi: pjesama za djecu, zagonetki, basni i poskočica. Kako bi ishod bio uspješan , uz izvrsnu višemjesečnu suradnju svih učiteljica razredne nastave, učiteljica produženog boravka, učiteljice Glazbene kulture i pripravnice knjižničarstva, organiziran je niz zanimljivo poučnih odgojno obrazovnih aktivnosti koje su uključivale: odabira  tekstova za poticanje čitanja , osmišljavanja zadataka koji će poticanjem čitanja izmaštati različite izvedbe recitacija, recitala, scensko dramskih, plesnih, baletnih, folklornih  i glazbenih izvedbi i kviz poznavanja zagonetki. Iznimno sam zadovoljna ishodom i kreativnim rješenjima postavljenih zadataka i neiscrpnim dječjim stvaralaštvom , maštom  i iskrenom dječjom energijom kojom je odisala završna priredba i kviz. Zadovoljstvo svih sudionika u ovom projektu poticanja čitanja poticaj je za daljnji rad i neko novo čitateljsko- stvaralačko šarabaranje.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju