« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Nešto više o samome projektu Transformacija nastave kroz digitalni napredak i interkulturalizam…
Analizom potreba škole, digitalna transformacija i razvoj interkulturalizma nametnuli su se kao centralna područja na kojima treba raditi i usavršavati se. Rezultati anketa učenika, učitelja i roditelja ukazali su na nedostatke inovativnih nastavnih metoda u redovnoj nastavi, kvalitetnog i učinkovitog korištenja informacijsko komunikacijskih tehnologija te mogućnost uključenja u izvannastavne aktivnosti koje su usmjerene na razvoj digitalnih kompetencija.
Naša škola prijavila se na ovaj projekt kako bi povećala mogućnosti stručnog usavršavanja svojih djelatnika, raširila mrežu partnerskih organizacija i škola te svojim učenicima omogućila stvaranje i izgradnju novih iskustva i prijateljstava. Po završetku projekta očekuje se redovna nastava obogaćena inovativnim nastavnim metodama i uporabom digitalnih alata te poticajno školsko ozračje koje podrazumijeva učitelje i učenike osjetljive za potrebe svih učenika pa tako i onih sa slabijim mogućnostima.
Tijekom projekta organizirat će se mobilnost za 12 učitelja i stručnih suradnika koji će pohađati 9 tečajeva na temu razvoja digitalnih kompetencija i interkulturalizma. Jedan učitelj ići će na praćenje rada sustručnjaka. Četiri učenika sedmih i osmih razreda ići će na grupnu mobilnost te time postići veću razinu osjetljivosti na kulturne razlike. Planira se i prihvat učitelja na praćenje rada u našu školu te prihvat stranih učenika na grupnu mobilnost.
Provedbom ovog projekta Erasmus tim očekuje brojne pozitivne ishode u općenitom radu, razvoju i funkcioniranju škole. Najveći napredak očekuje se u odmaku od tradicionalne nastave prema suvremenom pristupu učenju i poučavanju, a ključnim se smatra uvođenje većeg broja digitalnih alata i metoda učenja putem informacijsko komunikacijskih tehnologija. Smatra se da će škola postati otvorenija prema prihvaćanju noviteta, promjena u vidu školskog kurikuluma koji sadrži nove izvannastavne aktivnosti. Uvedene promjene implementirane iz iskustava projekta učinit će školu otvorenijom za prekograničnu suradnju te će ona postati primjer razvoja europske suradnje, prihvaćanja digitalnog doba i razvoja interkulturalizma u svojoj lokalnoj zajednici.