« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U okviru aktivnosti ovogodišnjeg školskog projekta koji je posvećen obilježavanju 120. obljetnice rođenja velikog hrvatskog pjesnika Dobriše Cesarića, u ponedjeljak, 15. studenoga 2021. godine psihologinja i pedagoginja održale su radionicu „VOĆKA POSLIJE KIŠE“.
Na radionici su sudjelovali učenici od 1. do 3. razreda, koji su predstavnici i zamjenici svojih razreda u Vijeću učenika škole. Tema radionice bila je „Životne promjene“. Na radionici su se učenici upoznali s kratkom biografijom Dobriše Cesarića, dijelom njegova stvaralaštva, te s time što su to sve životne promjene, kako se možemo s njima nositi i koliko je važna sposobnost prilagođavanja na nove uvjete života.
U srijedu, 17. 11. 2021. godine psihologinja i pedagoginja održale su radionicu „SPOZNANJE“. Sudjelovali su učenici sedmih i osmih razreda koji su predstavnici i zamjenici u Vijeću učenika škole. Tema radionice bila je „Kako se nositi s boli i sumnjom?“. Na radionici se razgovaralo o tome koji su načini na koje se možemo nositi općenito s neugodnim emocijama. Tražili smo načine koji su kreativni i zdravi, a ne destruktivni po nas ili druge. Svi učenici su aktivno sudjelovali, te na kraju radionice izradili zajednički plakat „Kako se nositi s neugodnim emocijama?“.
U ponedjeljak, 22. 11. 2021. godine psihologinja i pedagoginja održale su radionicu „SLAP“. Sudjelovali su učenici od 4. do 6. razreda koji su predstavnici i zamjenici u Vijeću učenika škole. Tema radionice je bila „Stilovi učenja“. Učenici su se upoznali s različitim stilovima i tehnikama učenja te kroz kratak upitnik otkrili svoj dominantni stil učenja. Nakon toga dobili su zadatak da nauče napamet pjesmu D. Cesarića „Slap“, ali svatko koristeći svoj stil i tehniku učenja.
Na sve tri radionice svi učenici su vrlo aktivno sudjelovali te svojim promišljanjima i radovima doprinijeli uspješnosti radionica.
Lada Ilić Puharić, stručni suradnik pedagog
Lucija Drokan, stručni suradnik psiholog