« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U svijetu se 21. ožujka obilježava Dan darovitih učenika s ciljem promicanja važnosti prepoznavanja darovitih, kreativnih i talentiranih učenika te njihova usmjeravanja u područjima u kojima pokazuju visoke sposobnosti.
Školska psihologinja Lucija Drokan i učiteljica Marija Pandurić održale su radionicu za učenike 2. i 3. razreda uključenih u dodatnu nastavu.
Radionica je započela otkrivanjem pojma o Albertu Einsteinu te upoznavanja s činjenicama iz njegova života. Učenici su se nakon toga suočili s malo težim zadatkom – izrade kartica koje prikazuju osobine darovitih učenika te vrste inteligencija. Iako je taj zadatak bio teži te su učenici suočeni s puno nepoznatih i teških riječi, nakon što su čuli priče o poznatim osobama i važnosti ustrajnog rada bez odustajanja pred preprekama, prihvatili su to kao izazov i uz određenu količinu truda odlično odradili svoj zadatak. Važno je naglasiti kako se i daroviti učenici trebaju naučiti truditi i razumjeti važnost ulaganja truda u postizanje rezultata. Dalje su učenici tijekom radionice upoznali pojam znanosti, kako se znanstvenici specijaliziraju za uža područja te zašto je to važno. Iskustveno su pokusima upoznali što rade fizičari, kemičari i neurobiolozi. Učenicima su se pokusi posebno svidjeli, a svi su izrazili želju za ponovnim sudjelovanjem u ovakvim radionicama.