preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 70
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Moja STEM učionica
Autor: Anita Čorak, AZRA STAŠČIK, 20. 6. 2024.

Tijekom drugog polugodišta u našoj se školi provodio projekt pod nazivom Moja STEM učionicaOvaj je projekt zamišljen kao doprinos izvannastavnoj aktivnosti iz područja STEM-a koja se provodi u nižim razredima osnovne škole. Već drugu godinu zaredom, učiteljice rade s nadarenim učenicima u području matematike i prirodnih znanosti. Kroz pomno osmišljene aktivnosti potičemo učenike na inovativnost, maštu i kreativnost, odnosnorazmišljanje izvan okvirakako bi iznosili jedinstvene ideje i interdisciplinarni pristup rješavanju problema. Djeca tako stječu kritičko razmišljanje, samostalno učenje, komunikaciju i suradnju s drugima, rješavaju probleme, razmišljaju o sebi i prostoru oko sebe - da se ponašaju odgovorno uključujući i informatičku pismenost. U dosadašnjem radu uočili smo da je potrebno dodatno s učenicima raditi na razvoju prostorne orijentacije te rješavanja problema u realnim i svakodnevnim situacijama. Pri radu na STEM području s učenicima uočena je potreba i želja za razvojem motoričkih vještina, a posebno fine motorike što se posebno odražava u aktivnostima koje najveći naglasak stavljaju na inžinjering te apstraktnog i divergentnog mišljenja pri aktivnostima kodiranja i programiranja. S obzirom na financijske mogućnosti škole, izazov nam je pribaviti adekvatne didaktičke materijale i pribor koji bi našim darovitim učenicima pomogli ostvariti potpuni razvoj njihovih potencijala te produbiti interes za STEM područje. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju