U okviru projekta Prepoznaj DARovitost – (Naj)Bolji JA, učenici 4.a i 4.b razreda sudjelovali su u kreativnoj i edukativnoj radionici “Zasadimo vrt”, koju je osmislila i vodila učiteljica matematike Anita Čorak. Radionica je uspješno povezala matematiku, poduzetništvo i timski rad u jednu zanimljivu i dinamičnu aktivnost.
Kroz zadatak planiranja vrta, učenici su učili o pojmu površine i razlomka, računali troškove sadnje i zaradu od prodaje, čime su razvijali svoju financijsku pismenost i poduzetnički način razmišljanja.
Glavni cilj bio je pokazati da matematika može biti zabavna, primjenjiva i životna, ali i poticati razvoj socijalno-emocionalnih vještina kao što su suradnja, dogovaranje, razmjena ideja i donošenje zajedničkih odluka.
Učenici su kroz timski rad osmislili vlastite vrtove, birali što će saditi, izradili logotipe i osmislili raspodjelu poslova u svom “malom obrtu”. Kroz zadatak su učili kako rješavati probleme, slušati jedni druge, raditi zajedno i još se i zabaviti. Znanja su stjecali aktivnim sudjelovanjem, istraživanjem, donošenjem odluka i rješavanjem konkretnih problema, što je značajno pridonijelo njihovoj unutarnjoj motivaciji i osjećaju postignuća. Ovakav pristup potiče dublje razumijevanje nastavnog sadržaja te razvija niz međupredmetnih i životnih vještina, poput kritičkog mišljenja, timskog rada, komunikacije, kreativnosti i odgovornosti. Učenici kroz ovakve aktivnosti ne uče samo “što” nego i “kako” učiti, kako surađivati s drugima, kako planirati, prilagoditi se novim situacijama i zajednički dolaziti do rješenja. Sve su to vrijednosti i kompetencije koje će im biti dragocjene ne samo tijekom daljnjeg školovanja, već i u svakodnevnom životu i budućem profesionalnom razvoju.