Datum objave: 10. travnja 2025.
Kategorija: Biologija | Vijesti

Projekt: (Naj)bolji ja

U sklopu izvannastavne aktivnosti “(Naj)bolji ja”, učenici 4.a i 4.b razreda  imali su priliku na kreativan i istraživački način učiti o građi ljudskog tijela. Kroz različite aktivnosti usmjerene na istraživanje i timski rad, učenici su usvajali znanja o stanicama, tkivima, organima, sustavima organa i na kraju – organizmu kao cjelini.

Učenje istraživanjem i promatranjem

Uvodni dio  bio je posvećen temeljnim pojmovima o stanici kao osnovnoj jedinici građe i funkcije svih živih bića. Korištenjem mikroskopa, učenici su promatrali preparate  stanica, uspoređivali ih i bilježili svoja zapažanja. Tako su razvijali vještine opažanja i zaključivanja, što je temelj znanstvenog načina razmišljanja.

Kako bi bolje razumjeli složenost i međusobnu povezanost elemenata ljudskog tijela, učenici su također istraživali koristeći  modele.

  • Model stanice – prikazuje  dijelove stanice poput jezgre, stanične membrane, citoplazme.
  • Model ljudskog tijela – model koji prikazuju osnovne organske sustave (probavni, dišni, krvožilni, živčan, …)U svrhu ponavljanja i provjere usvojenog znanja, učenici su ispunjavali radne listiće osmišljene za ovu aktivnost. Listići su sadržavali zadatke povezivanja pojmova, označavanja dijelova stanice i organa te pitanja koja potiču razmišljanje i primjenu znanja.Rezultati i dojmoviOvakav način učenja omogućio je učenicima da povežu teorijsko znanje sa stvarnim svijetom te da kroz vlastiti trud i kreativnost razumiju građu ljudskog tijela. Aktivnosti su bile prilagođene različitim stilovima učenja, a učenici su pokazali veliki interes, znatiželju i timski duh.Projekt “(Naj)bolji ja” još jednom je pokazao koliko je važno učiti kroz iskustvo i kako znanost može biti zanimljiva, zabavna i vrlo bliska svakodnevnom životu.

               

    Olivera Meter

 

Pročitajte još

STEM mobilni laboratorij u našoj školi

U srijedu, 26. studenoga, našu je školu posjetio STEM mobilni laboratorij udruge Bioteka. U školskoj dvorani održane su zanimljive i edukativne STEM radionice za učenike od 1. do 4. razreda te za učenike 6. razreda. Učenici su obišli nekoliko STEM stanica na kojima su...

Dabar izazov

Dabar izazov

Učenici naše škole i ove su godine sudjelovali u Dabar izazovu - međunarodnoj inicijativi koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje,...

/Osnovna škola "Dobriša Cesarić"/ Skip to content