U projektu su sudjelovali učenici 7.a i 7b. razreda
Uvod
Za potrebe ovog školskog projekta, učenici će istražiti građu i ulogu biljnih i životinjskih stanica.
Cilj je razumjeti ključne razlike između ove dvije vrste stanica te izraditi modele koji će pomoći u vizualizaciji njihovih struktura. Ovaj projekt omogućit će učenicima da kroz praktičan rad i istraživanje lakše savladaju biološke koncepte.
Učenje i istraživanje
Učenici su istraživali određene mrežne stranice kako bi dobili detaljnije informacije o građi, funkcijama i samim procesima koji se odvijaju u stanici.
Izrada modela stanica
Za praktični dio projekta, učenici su izrađivali modele biljnih i životinjskih stanica koristeći različite materijale kao što su stiropor,glina, plastelin, spužva i dr. materijali po vlastitom odabiru. Modeli trebaju uključivati sve glavne dijelove stanice.
Ovaj projekt učenicima omogućava razumijevanje temeljne građe i funkcije stanica kroz teorijski i praktični pristup. Izrada modela omogućava im da vizualiziraju složene procese koji se odvijaju u stanicama, dok istraživački dio širi njihovo znanje o važnosti stanica za sve žive organizme.
Nakon završenog istraživanja i izrade modela biljne i životinjske stanice, modele smo izložili u holu škole.
Olivera Meter