Tijekom ove nastavne godine, učenici šestih razreda, uključeni u dodatnu nastavu iz Matematike, sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Bridging Art and Geometry. Kroz projekt, ostvarena je suradnja s partnerima iz Hrvatske, Francuske i Rumunjske.
Cilj je projekta bio povezati matematičke pojmove s djelima poznatih umjetnika – Pieta Mondriana, Mauritsa Cornelisa Eschera i Leonarda da Vincija. Učenici su kroz istraživanje i praktične zadatke upoznali ključne matematičke pojmove poput zlatnog reza, simetrije, geometrijskih oblika te matematičkih transformacija poput translacije, rotacije i refleksije.
Kroz različite aktivnosti, učenici su stvarali vlastite umjetničke radove inspirirane stilom odabranih umjetnika, primjenjujući matematičke principe u njihovoj izradi. Na taj su način stekli dublje razumijevanje apstraktnih matematičkih koncepata kroz kreativni i vizualni pristup. Osim likovnih radova, učenici su izrađivali digitalne prezentacije i postere kojima su objasnili poveznice matematike i umjetnosti.
Rad u međunarodnim timovima dodatno je poticao suradnju, komunikaciju i razmjenu iskustava među učenicima različitih kultura, što je pridonijelo razvoju njihovih socijalnih i međukulturalnih kompetencija.
Ovaj je projekt dokazao da je interdisciplinarni pristup izvrsna metoda za motivaciju učenika i dublje razumijevanje sadržaja, a matematiku prikazuje kao predmet prepun zanimljivosti i mogućnosti za istraživanje kroz umjetnost.