Erasmus tečaj u Kopenhagenu, Danska 23. 11. – 30. 11.2025.
Krenule su prve mobilnosti!
Učiteljice Marta Budrovac i Maja Šimić sudjelovale su na tečaju “Parent-Teacher Collaboration: Building Bridges, Building Success”.
U razdoblju od 23. do 30. studenoga učiteljice su sudjelovale na Erasmus tečaju u Kopenhagenu. Na tečaju su sudjelovali i učitelji iz Španjolske, Rumunjske, Italije, Finske i Latvije. Tečaj je bio usmjeren na jačanje suradnje i poboljšanja komunikacije između škole i obitelji te na njezin utjecaj na dobrobit i obrazovne rezultate učenika.
Program je započeo upoznavanjem sudionika i naglaskom na važnost opuštene, sigurne i poticajne atmosfere u obrazovnom procesu. Kroz radionice i zajedničke aktivnosti istaknuti su ključni elementi uspješne škole: osjećaj sigurnosti, poštovanje i pripadnost zajednici. Posebna je pozornost posvećena razvoju zajedničkog jezika i međusobnog razumijevanja između učitelja i roditelja.
Tijekom sljedećih dana predstavljene su škole i obrazovni sustavi država sudionica, uz rasprave o potrebi pronalaženja ravnoteže u školstvu – ne samo u sadržajima koji se poučavaju, nego i u svrsi učenja. Značajan dio programa bio je posvećen komunikaciji između škole i obitelji, uključujući ABCD model povjerenja kao alat za izgradnju jasne, dostupne i manje stresne komunikacije.
Poseban naglasak stavljen je na vođenje zahtjevnih razgovora između učitelja i roditelja. Kroz analizu primjera dobre i loše prakse te praktične aktivnosti, sudionici su se upoznali s modelom 4C koji pomaže u uspješnijem rješavanju izazovnih situacija, uz naglasak na empatiju, smirenost, jasnoću i profesionalnost.
Završni dio tečaja bio je posvećen refleksiji i planiranju primjene stečenih znanja u školskoj praksi. Sudionici su izradili kratke prezentacije u kojima su istaknuli konkretne metode i strategije koje namjeravaju prenijeti u svoje škole. Posebno je istaknuta aktivnost s karticama karakternih snaga, prepoznata kao koristan i poticajan alat za rad s učenicima, učiteljima i roditeljima.
Tečaj je zaključen svečanom dodjelom certifikata, a program je dodatno obogaćen kulturnim sadržajima, uključujući obilazak Kopenhagena, posjete muzejima te izlet u Malmö (Švedska).
Učiteljice su se vratile s novim znanjima i jasno definiranim strategijama koje će se primjenjivati u svakodnevnom radu, s ciljem unaprjeđenja suradnje s roditeljima i podizanja kvalitete obrazovnog procesa u školi.




