Tijekom školske godine 2024./2025., učenici i učitelji iz različitih osnovnih i srednjih škola sudjelovali su u međunarodnom interdisciplinarnom projektu ŠTEAM-ajmo3. Ovaj inovativni projekt imao je za cilj povezivanje STEM područja (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika) s umjetnošću, potičući time cjelovit razvoj učenika kroz istraživački i kreativni pristup učenju. Projekt se temeljio na aktivnom učenju, suradnji i stvaranju, čime se učenicima omogućilo ne samo dublje razumijevanje nastavnih sadržaja već i razvijanje važnih kompetencija za 21. stoljeće.
Projekt se provodio u nekoliko tematskih cjelina: STEM i povijest, Recikliranje, Kodiranje, Eksperiment u nastavi, STEM i kulturna baština, STEM i lektira, STEM u kuhinji, kao i Obilježavanje značajnih datuma kroz STEM. Svaki projektni partner imao je zadatak odabrati jednu temu, osmisliti aktivnosti i materijale, uključiti učenike u istraživanje i kreativno stvaranje, te rezultate predstaviti na platformi Twinspace. Nakon svake tematske cjeline, škole su izrađivale prezentacije rezultata i međusobno ih dijelile, čime je omogućena stalna razmjena znanja i iskustava.
Posebna vrijednost projekta bila je u mogućnosti formiranja mješovitih timova učenika iz različitih škola, koji su zajednički radili na zadanim temama, dodatno potičući suradničko učenje i interkulturnu komunikaciju. Osim toga, donio je brojne pozitivne rezultate: Učenici su razvijali kritičko i kreativno razmišljanje, vještine rješavanja problema, prezentacijske i komunikacijske vještine, kao i sposobnost korištenja IKT alata. Potaknuto je njihovo aktivno sudjelovanje i znatiželja, a kroz različite aktivnosti učenici su učili kako organizirano i smišljeno provoditi slobodno vrijeme.
Kroz spoj znanosti i umjetnosti, projekt je poticao inovativnost, maštu i timski rad, razvijajući pritom i društvenu i kulturnu osviještenost učenika. ŠTEAM-ajmo3 još jednom je pokazao koliko su interdisciplinarni projekti važni za suvremeno obrazovanje, jer ne samo da unapređuju znanje i vještine učenika, već ih pripremaju za aktivno i odgovorno sudjelovanje u društvu.