« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Ove smo se školske godine uključili u međunarodne e Twinning projekte:
Živimo zeleno 2 / Living greenly 2
Safer Internet Day 2022
Priroda kroz eko datume
Čarobni svijet kućnih ljubimaca
Olivera Meter
Živimo zeleno 2 / Living greenly 2
U projektu će sudjelovati učenici 6.razreda.
Sudjelovanjem u ovom projektu kod učenika će se poticati praktični i kreativno stvaralački rad. Učenici će sudjelovati u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire kroz koje će stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu i održivom razvoju.
CILJEVI
Odabrati najmanje pet aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima. Raznim aktivnostima poticati učenike na istraživanje i promišljanje time i stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu koje pridonose razvoju svih oblika mišljenja, osobito kreativnog razmišljanja i rješavanja problema.
Poticati druge udruge, organizacije i širu javnost na odgovorno i održivo ponašanje.
Omogućiti učenicima stjecanje i razvoj kompetencija potrebnih u 21. stoljeću kroz suradničko i istraživačko učenje te stvaralački element učenja kroz rad.
Razvijati trajne navike aktivnog participiranja i volontiranja u ekološkim aktivnostima u svojoj okolini.
Poboljšati stanje okoliša škole pa i šire.
- trajanje aktivnosti: prosinac 2021. – ožujak 2022. ( Naglasak je stavljen na veljaču, kada se 8. veljače obilježava Dan sigurnog Internet)
U projektu će sudjelovati učenici predmetne nastave.
Digitalna sredstva komunikacije pokazala su se izuzetno važnima kako bismo nastavili funkcionirati suočeni s globalnom pandemijom. Međutim, veća upotreba Interneta znači i veću izloženost mrežnim rizicima. Zabrinutost u svezi s cyber kriminalom, privatnošću, dezinformacijama i lažnim vijestima, govorom mržnje, cyberbullyingom, izloženošću štetnom sadržaju i grabežljivim ponašanjem porasla je od pojave koronavirusne krize.
Kao korisnici Interneta, svi smo suočeni s istom dilemom: kako maksimalno iskoristiti mogućnosti koje nam donosi digitalno okruženje, istodobno ublažavajući bilo koju potencijalnu negativnu nuspojavu koju bi to moglo rezultirati? Odgovor na to pitanje dat ćemo radom na aktivnostima u ovom projektu kojim i ove godine želimo podići svijest o sigurnom korištenju Interneta.
CILJEVI
- pronalaziti i vrednovati informacije
- formulirati pretragu na internetu na način da izbjegnu neželjene sadržaje
- prepoznati i razlikovati dezinformacije i lažne vijesti
- prepoznati i razlikovati lažne fotografije i videozapise od pravih
- prepoznati i razlikovati opasnosti na internetu
- opisati postupke za zaštitu računala, programa i sadržaja na Internetu
- zaštititi svoje i tuđe osobne podatke na Internetu
- prepoznati vrste elektroničkog nasilja
- opisati i poduzimati mjere sprječavanja elektroničkog nasilja
- nabrojati i primijeniti pravila lijepog ponašanja na internetu (netiquette)
- surađivati u online okruženju
trajanje aktivnosti: rujan 2021. – lipanj 2022.
U projektu će sudjelovati učenici 5. i 6.razreda.
Sudjelovanjem u projektu učenici će istraživati prirodu, biljke i životinje, naučiti kako ih zaštititi, obilježavati ekološki važne datume te će međusobno izmijeniti svoja znanja i iskustva.
CILJEVI
- razvijanje ljubavi prema prirodi i svijest o potrebi njene zaštite
- razvijanje ekološke svijesti učenika
- poticanje na odgovorniji odnos prema okolišu i živim bićima
- jačanje suradnje između različitih škola
- razmjena iskustava, ideja i primjera dobre prakse
- razvijanje komunikacijskih i socijalnih vještina
- razvijanje digitalnih kompetencija sudionika korištenjem različitih digitalnih alata
Čarobni svijet kućnih ljubimaca
- trajanje aktivnosti: rujan 2021. – lipanj 2022
U projektu će sudjelovati učenici 5. i 6.razreda.
Učenici će kroz projekt predstaviti i opisati svog kućnog ljubimca, a ako ga još uvijek nemaju, opisat će ljubimca kojeg bi željeli imati. Informirat će ostale sudionike projekta o pojedinoj vrsti kojoj pripada njihov kućni ljubimac, istražit će neke posebnosti vezanih uz njih te će opisati na koje načine se brinu o njima. Osvijestit će važnost brige o biljkama i životinjama te o potrebi spašavanja napuštenih životinja u skloništima ili udomljavanjem
CILJEVI
- upoznavanje učenika s karakteristikama pojedinih kućnih ljubimaca
- razvijanje solidarnosti i empatije prema drugim živim bićima
- razvijanje samostalnosti u razmišljanju, postavljanju pitanja i zaključivanju
- razmjena iskustava, ideja i primjera dobre prakse
- razvijanje motoričkih vještina učenika izradom plakata, igara
- razvijanje digitalnih kompetencija sudionika korištenjem različitih informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT)
- razvijanje vještina poučavanja
- razvijanje komunikacijskih vještina
- razvijanje socijalnih vještina
- naučiti kako učiti
Olivera Meter