« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Ove smo se školske godine uključili u međunarodne eTwinning projekte:
Pokusi su nova fora/Experiments are cool
Učenici 5. razreda uključeni su u ovaj projekt.
Cilj projekta
Projekt je započeo 8.11. na Dan izumitelja.
Temelji projekta Pokusi su nova fora su suradnja i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse. Učenike treba poticati na proučavanje, istraživanje, samostalno opažanja i donošenja zaključka.
Izvodeći praktične radove učenici će usvajati znanja na njima zanimljiv način prihvatljiv način.
Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim trudom i radom doći do rješenja problema.
Be a responsible citizen - fight against COVID-19 II
Učenice iz 8.a razreda uključeni su u ovaj projekt
Ovim projektom želimo istaknuti važnost odgovornog ponašanja tijekom trajanja pandemije virusa SARS-COV-2. Budući da se nastava izvodi online, i u učionicama, želimo skrenuti pažnju na pravilne načine zaštite od virusa, podučiti učenike kako doći do provjerenih informacija o bolesti te izrađivati digitalne materijale koji će pomoći u edukaciji drugih.
Cilj
Prepoznati opasnosti širenja virusa, objasniti i navesti mjere opreza i zaštite. Ukazati na važnost osobne higijene u sprječavanju širenja zaraze. Prepoznati vjerodostojne izvore informacija o bolesti.
International Women in Science Day II.
Učenice iz 8.a razreda uključeni su u ovaj projekt
Promoviranje STEM-a među mladim djevojkama danas je izuzetno važno kako bi se otkrilo koje im mogućnosti nudi i potaknulo ih da se ohrabre u smjeru znanosti. Izuzetno je važno biti uzor u ranoj dobi djeci i mladima jer je ovo razdoblje presudno za otkrivanje svih mogućnosti i prilika koje im se nude i uklanjanje trenutnih predrasuda o znanosti kao muškoj djelatnosti. Važno je potaknuti ih na ravnopravnost spolova i međusobnu suradnju i uvesti ih u čarobni svijet znanosti.
Cilj projekta
Promovirati ženu u znanosti
Učenice iz 5. razreda uključeni su u ovaj projekt
Namjena je potaknuti učenike na istraživanje promjena u prirodi tijekom godišnjih doba,razvijati ljubav prema prirodi, poticati zanimanje za istraživanje promjena u prirodi, njegovati bioraznolikost i podizanje ekološke svijesti.
CILJEVI
Istražiti svoj zavičaj kroz godišnja doba.Zadovoljiti učeničku znatiželju za promjenama u prirodi , s naglaskom na promjene kroz godišnja doba.
Omogućiti učenicima da uoče osnovna obilježja godišnjih doba i povežu sveukupno znanja s iskustvom iz osobnog života. Međusobnim ispreplitanjem različitih oblika i metoda rada u pojedinim nastavnim situacijama će djelovati na trajno pamćenje novoga znanja i bogaćenje učeničkog iskustva.
Učenici iz 6.b. razreda uključeni su u ovaj projekt
Ovim ćemo projektom obilježiti Dan sigurnog interneta 2021.
Učenici će upoznati koje sve opasnosti skriva internet te kako se zaštiti i odgovorno koristiti internet i dostupne usluge. Projekt će se provoditi tijekom veljače 2021. godine.
Cilj:
- pronalaziti i vrednovati informacije
- formulirati pretragu na internetu na način da izbjegnu neželjene sadržaje
- prepoznati i razlikovati opasnosti na internetu
- opisati postupke za zaštitu računala, programa i sadržaja na internetu
- zaštititi svoje i tuđe osobne podatke na internetu
- prepoznati vrste elektroničkog nasilja
- opisati i poduzimati mjere sprječavanja elektroničkog nasilja
- nabrojati i primijeniti pravila lijepog ponašanja na internetu
- surađivati u online okruženju
Izrada i uporaba modela u nastavi
Učenici 8. razreda razreda uključeni su u ovaj projekt.
Modeli su važni u provedbi nastave zbog zornog prikaza realne stvarnosti te omogućavaju lakšu realizaciju planiranih ishoda i aktivnosti. Izrada modela vezana za određenu nastavnu temu može pridonijeti njenom boljem razumijevanju.
Ciljevi
- jačanje suradnje između različitih škola na državnoj razini
- razmjena iskustava, ideja i primjera dobre prakse
- razvijanje motoričkih vještina učenika
- razvijanje digitalnih kompetencija sudionika korištenjem različitih informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT)
- razvijanje vještina poučavanja
- razvijanje komunikacijskih vještina
- razvijanje socijalnih vještina
- naučiti kako učiti
Učenici 6.razreda razreda uključeni su u ovaj projekt.
Čovjek svojim svakodnevnim aktivnostima onečišćuje zrak, vodu i tlo te ugrožava biljni i životinjski svijet. Takvim neodgovornim ponašanjem utječe na smanjenje biološke raznolikosti našeg planeta. Potrebno je naučiti učenike i odrasle kako svakodnevno živjeti u skladu s prirodom i održivim razvojem. Njegujmo naš planet Zemlju za buduće generacije, a ako još niste počeli, započnite sada i nemojte nikada prestati.
Cilj
- razvijanje podizanje ekološke svijesti
- razvijanje ljubavi prema prirodi
- poticanje na odgovorniji odnos prema okolišu i živim bićima
Olivera Meter, učiteljica biologije i kemije