2015-10-23 09:42:00

Kviz bez ikakve muke

Osmaši su na satu informatike, 15. listopada 2015. godine, sudjelovali u on line Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja 2015 pod nazivom Putovanja do znanja koji  u Mjesecu hrvatske knjige organiziraju Knjižnice grada Zagreba, Hrvatski centar za dječju knjigu i Odjel za djecu i mladež Gradske knjižnice s Mediotekom, a rješavaju ga djeca u narodnim i školskim knjižnicama.

 Uz pomoć knjižničarke Snježane Laksar i nastavnice Marije Stjepanović zajedno su krenuli u svijet kviza. Odgovarali su na pitanja koristeći izvore znanja iz knjiga  Mali fizičar autorice Jasne Bagić Ljubičić i 77 kuhinjskih pokusa autora Milana Sikirice te on line Hrvatske enciklopedije, Hrvatskog leksikona, Proleksis encikolopedije i  stranice e-škola fizika  . Pitanja su bila izuzetno lagana i zanimljiva te su učenici na njih  odgovarali bez ikakve muke, a uključivala su  i posjećivanje određenih on line stranica s različitim poučnim zanimljivostima i pokusima. Zanimljiv je bio pokus Igra sjena u kojem su se neki učenici okušali i stvarali ispred snopa svjetlosti projektora  likove poput labuda, ptice… Nakon odgovorenih pitanja saznali su da će pobjednik biti izvučen digitalnim odabirom, a slijedi i obećana nagrada. Svi točno riješeni kvizovi bit će uključeni u izvlačenje krajem listopada ove godine, a iz svake narodne  ili školske knjižnice izvlačit će se jedan pobjednik. Sve što smo morali bilo je točno odgovoriti na postavljena pitanja i ispuniti obrazac na kraju kviza našim podatcima. Kviz je moguće ispunjavati više puta  ukoliko ste pogriješili.Cilj je  kviza  poticati na čitanje.

Donosimo dojmove  učenika koji su sudjelovali u kvizu:

Laura Hanić, 8.a: Kviz mi se izuzetno svidio. Mislim da je edukativan te  ponuđenim on line sadržajima potiče na istraživanje i daljnje čitanje! 

Lucija Smolka, 8.b: Kviz je zabavan i lagan! Mogli bismo, i trebali bismo, posvetiti više pažnje takvim poučnim stvarima. Naravno, nadam se sreći i pobjedi!

Antonela Maljur, 8.a 


Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek