« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Već četvrtu godinu za redom uključili smo se u projekt „ Izlij vodu da nas ne bodu“ u suradnji sa Sveučilištem Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (Odjel za biologiju), gdje entomolozi prate razvoj i kretanje tigrastoga komarca.
Građanska znanost ili Citizen science je znanstveno istraživanje koje provode volonteri(amateri). Sve više građana se uključuje u znanstvene projekte.
Prije nego što smo krenuli s praktičnim dijelom pogledali smo prezentaciju i saznali nešto više o tigrastim komarcima, o građi tijela, razmnožavanju ,prijenosu bolesti. Spoznali smo da je voda neophodna za razvoj komarca. Saznali smo kako možemo pridonijeti suzbijanju razvojnog ciklusa tigrastog komarca, koji je sve prisutniji i na našem području.
Zatim smo proveli istraživanje po uputama, pridržavajući se etapa istraživačkog rada.
Učenici su postavili klopke za komarce u svom dvorištu,vrtu, u blizini zgrade gdje žive. Nakon tjedan dana, klopke su donijeli na sat prirode gdje smo pomoću lupe, pametnih telefona gledali i brojali položena jajašca tigrastog komarca koja su bila položena na daščici koja se nalazila u vodi.
Dobivene podatke, o broju tigrastih komaraca, proslijedili smo odjelu za biologiju “ Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Olivera Meter