preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 136
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Matematika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici uče o vjerojatnosti kroz film
Autor: Anita Čorak, 28. 3. 2024.

U našoj školi održan je poseban nastavni sat iz matematike na temu Vjerojatnosti, a ovaj put učenici su imali priliku učiti na nešto drugačiji način – kroz filmsku projekciju. Na satu su obrađivani osnovni koncepti vjerojatnosti, no umjesto klasičnih zadataka i formula, učenici su koristili scene iz popularnog filma kako bi bolje razumjeli kako funkcionira ovaj važan matematički koncept.

Učiteljica je pažljivo odabrala scene iz filma 21 koje uključuju elemente neizvjesnosti, donošenje odluka i različite ishode. U scenama akcije s igrama na sreću učenici su analizirali vjerojatnost dobitnih kombinacija, te proučavali različite ishode ovisno o odlukama glavnih likova.Nakon svake odgledane scene, diskutirali smo i analizirali moguće ishode i procjenjivali vjerojatnosti različitih događaja. Kroz ovu interaktivnu metodu, učenici su se upoznali s pojmovima vjerojatnosti, nezavisnih događaja i zakonima velikih brojeva.

Ovaj način učenja pokazao se izuzetno uspješnim jer su učenici mogli primijeniti teoriju na konkretne situacije, što im je pomoglo da bolje razumiju i zapamte gradivo. Povezivanje matematičkih koncepata s realnim svijetom, pa čak i zabavnim sadržajem poput filma, potaknulo je kreativno razmišljanje te omogućilo učenicima da uče na zanimljiviji način.

Nastava vjerojatnosti kroz film odličan je primjer kako suvremeni pristupi obrazovanju mogu olakšati usvajanje gradiva i razvijati vještine kritičkog mišljenja kod učenika, a istovremeno ih motivirati da se više uključe u proces učenja.

Ovakvi inovativni nastavni sati predstavljaju iskorak prema modernom obrazovanju koje povezuje teoriju i praksu, te pruža učenicima priliku da uče na kreativan i interaktivan način.

 

  






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju