« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Kako učiti o četverokutima na drugačiji način? Može li se reciklirati u matematici? Kako dizajnirati na nastavi matematike? Koliko nam u svemu tome može pomoći umjetna inteligencija?
Projekt Recikliranje iz 4 kuta, uz mentorstvo učiteljica matematike Anite Čorak i Jasmine Alilović, povezao je učenike 6. razreda dvije osnovne škole: OŠ Dobriša Cesarić iz Osijeka i OŠ „Matija Gubec“ iz Čeminca. Kroz projekt, 50-tak učenika okušalo se u grafičkom i tekstilnom dizajniranju uz primjenu tehnologije i umjetne inteligencije. Rješavali su matematičke zadatke koji su rezultirali mnoštvom modela četverokuta. Zatim su u svome radu povezali održivi razvoj i vještine šivanja s nastavnim sadržajima. U konačnici su prezentirali proizvod snimanjem reklama, a videokonferencijom razmijenili iskustva.
S učenicima je provedena anketa na početku i na kraju projekta. Najizazovniji, a istodobno i najzabavniji dio projekta učenicima je bilo šivanje. Učenici su izrazili i zadovoljstvo svojom vještinom šivanja i proizvodom kojeg su sašili te smatraju da će im ta vještina trebati u budućnosti. Veliki broj učenika je naglasio kako je projekt bio koristan u podizanju svijesti o održivom razvoju, da sada bolje razumije koncept recikliranja te da će ubuduće više reciklirati. Učenici su izrazili želju sudjelovati u sličnom projektu i iduće godine te bi preporučili projekt i svojim prijateljima. Kako kažu, bilo im je zabavno i svakako bolje od ispita; probali su šiti, ali neki od njih ne bi to baš radili svaki dan; pojedini su uz šivanje kvalitetno su provodili i vrijeme sa svojim bakama.
Kako smo se zabavili, pogledajte na poveznici.