preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 334580
Danas: 34
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pozitivna slika o sebi
Autor: Marija Stjepanović, 3. 3. 2020.

Stvaranje pozitivne slike o sebi obuhvaća samopoštovanje, samopouzdanje, samoregulaciju i znanje o sebi. To su pojmovi relativno strani učenicima četvrtih razreda, ali kroz igru, maštu, ples, suradnju i snažnu volju, sve se može upoznati i spoznati. Tako smo tijekom drugog polugodišta školske godine 2019./20. proveli ciklus radionica s ciljem poticanja pozitivne slike o sebi kod naših učenika. Osnovni cilj bio je kroz pet radionica ( Tko sam ja?, Moje sigurno mjesto, Što znači mijenjati se?, Biti zadovoljan sobom, Pozitivne misli) poticati stvaranje i postupni razvoj samopouzdanja i samopoštovanja učenika.


Tako je prva aktivnost ciklusa radionica pod nazivom „Tko sam ja?“ potaknula učenike čevrtih razreda na razvoj percepcije o sebi, te razvoj međusobnog poštovanja i uvažanja. Učenici su izradom osobnih iskaznica potvrđivali svoje ime, predstavljali se drugima na jedinstven način i birali simbole koji izražavaju unutrašnji svijet, interese i želje koje uvijek nose u sebi. Kroz aktivnosti radionica učenici su naučili što su to osobine, vještine, vrijednosti, interesi i ciljevi te kako se možemo pozitivno mijenjati. Jedan od učeničkih odgovora na pitanje što su to osobine bio je: „Osobine su ono po čemu nas drugi mogu prepoznati, prepoznati ono lijepo u nama. Tako nam mogu pomoći  da i sami prepoznamo i ono što nije tako dobro u nama i na čemu bismo trebali raditi kako bismo postali bolji prema drugima.“

Učenici su sudjelovali u aktivnostima koje su bile  usmjerene na prepoznavanje vlastitih osobina koje su pozitivne i korisne. Izdvajali su trenutke na koje su posebno ponosni. Većinom su to bili događaji vezani uz uspjeh u školskim aktivnostima i događaji vezani uz prijateljstvo te obitelj što samo potvrđuje da na stvaranje pozitivne slike o sebi uvelike djeluju obitelj, vršnjaci i školsko okruženje. Ipak je to jedan svijet u kojemu se isprepliću naše niti i grade zajedničku mrežu prijateljstva, podrške, iskustava, šarenih mišljenja i vrijednosti.

Svatko od nas u sebi nosi svoj svijet, svijet slobode, boja, netaknutih krajolika i neizrečenih riječi. Svoj svijet otkrili smo u radionici „Moje sigurno mjesto“, a učenici su upravo u toj radionici posebno uživali. Radionica je provedena s ciljem poticanja izgradnje stupnjeva samopouzdanja kroz samoizražavanje, pozitivno razmišljanje o sebi i drugima, pozitivan govor o sebi i samostalne nastupe učenika. Vođeno zamišljanje uz glazbu otvorilo je šarene i magične svjetove naših učenika u kojima se skrilo toliko ohrabrujućih poruka, izazova i strahova, ali i snalažljivosti. Učenici su se magično okrenuli svom unutrašnjem svijetu, razmišljali o sebi, stvarali vlastitu sigurnost i vjeru u sebe.

Posljednja radionica kojom smo okrunili razvoj pozitivne slike o sebi bila je „Pozitivne misli“. Bilo je važno završiti jednako kako smo i započeli ovaj šareni put napretka te stvaranja novih znanja i iskustava. Tako smo započeli i završili otvaranjem prema sebi, širenjem znanja, prepoznavanjem svega pozitivnoga u sebi. Bilo je lijepo zajedno učiti i razvijati osobu u sebi. Pet je skupina šarenih umova strpljivo i radoznalo ispunjavalo posljednji zadatak. Zajednički su izradili plakate kojima su obilježili sve ono što su naučili, iskusili i proživjeli. Učionicu su ispunile drvene bojice, naljepnice, ideje, pohvale, spremnost na suradnju i međusobno poticanje. Šareni umovi naših četvrtaša pokazali su mnogo, a najviše su pokazali koliko možemo napredovati, naučiti jedni od drugih, mali od velikih i veliki od malih.

Anita Đuretić, stručna suradnica pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju