« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U međunarodni eTwinning projekt "Discover the undiscovered nature of our planet" koji je počeo u rujnu 2023. i trajao do kraja svibnja 2024. godine bili su uključeni učenici i učitelji razredne i predmetne nastave iz OŠ "Dobriša Cesarić" Osijek. Iz razredne su nastave sudjelovali učenici 2. a i 3.a s učiteljicama Marijom Bilić i Gabrijelom Bilić.
Međunarodni eTwinning projekt suautorski je projekt učiteljice Ljiljane Štanfelj (OŠ „Dobriša Cesarić“ Osijek) i učitelja Ahmeta Dönmeza (Bağyaka Şehit Turgut Burkay Korkmaz İlkokulu Primary School, Antalya, Turska). U eTwinning projekt bili su uključeni učitelji i učenici iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Estonije, Italije, Rumunjske, Turske i Ukrajine.
Projekt je bio namijenjen učenicima osnovne škole s ciljem učenja o posebnostima očuvane i zaštićene prirodne baštine domovine, obilježjima karakteristične (i specifične) flore i faune u domovini te proučavanje prirodne vrijednosti našeg planeta s naglaskom na prostore koji su ostali netaknuti ili one koje je ponovno preuzela priroda. Učenike se kroz projekt poticalo na važnost očuvanja i zaštitu okoliša i prirode.
U raznim projektnim aktivnostima učenici su radili timski te su razvijali međusobnu suradnju, uvažavanje i prihvaćanje. Primjenom raznih strategijama učenja učenici su ostvarili ciljeve učenja te su razvili digitalne, socijalne, komunikacijske i prezentacijske vještine. Tijekom projekta izradili su tri zajednička digitalna materijala o specifičnosti naše domovine i planeta Zemlje. Izradili su digitalnu razglednicu, osobnu iskaznicu za odabranu floru ili faunu te snimili podcast o jedinstvenom prirodnom mjestu na Zemlji.