preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 107
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici 2. a razreda u e-Twinning projektu
Autor: Marija Bilić, 3. 6. 2024.

Folklore in Frames: Kamishibai Tales

Učenici 2. a razreda s učiteljicom Marijom Bilić sudjeluju od velječe do lipnja ove godine u e-Twinning projektu Folklore in Frames: Kamishibai Tales. U tom projektu koji se odvija na platformi European School Education Platform u zajednici eTwinning sudjeluje 7 škola iz 3 zemlje: Hrvatska, Turska i Portugal. Finalni proizvod projekta je zajednička e-knjiga (video kolekcija kratkih snimljenih priča obrađenih u Kamishibai tehnici pripovijedanja).


Cilj projekta je promicati kulturalnu razmjenu među učenicima osnovnih škola kroz dijeljenje folklornih priča i tradicija, unaprijeđenje vještine pripovijedanja učenika upoznavajući ih s tehnikom kamishibai, razvijanje digitalne pismenosti i prezentacijskih vještina te poboljšanje jezičnih i komunikacijskih vještina učenika.

Učenici su tijekom projekta imali brojne aktivnosti. Na početku su kreirali svoje avatare u digitalnom alatu i predstavili se drugim sudionicima na digitalnoj ploči. Zatim su radili logo projekta. Nakon izrade provedeno je natjecanje te je online glasanjem pobijedio logo s najviše glasova. Svaki mjesec su održavani Zoom sastanci s partnerima tijekom kojih su se razmjenjivale ideje i izlagali napravljeni radovi. Održane se i radionice na temu e-sigurnosti na internetu. Učenici su raspravljali o toj temi te igrali interaktivni kviz. Obilježili su i Svjetski dan pripovijedanja kroz predstavu u kojoj su pripovijedali na različite načine drugim učenicima razredne nastave 20. ožujka 2024. godine u suradnji s stručnom suradnicom knjižničarkom Snježanom Laksar.

Projekt je uspješno priveden kraju uz ispunjavanje postavljenih ishoda kao što su razvoj jezičnih vještina kroz tradicionalni japanski način pripovijedanja, istraživanje i dijeljenje svoje kulturne baštine kroz Kamishibai medij, te razvijanje tehničkih vještina i digitalne pismenost kod učenika.

U knjižnici naše škole izložene su slike koje su učenici načinili za potrebe projekta i pripovijedanja. Diseminacija projekta je provedena na 3. Županijskom stručnom vijeću učitelja njemačkog jezika u Podgoraču 21. svibnja 2024. godine te na Školskom aktivu razredne nastave u Osijeku 3. lipnja 2024. godine.

                                                                                 Marija Bilić, učiteljica 2.a





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju