« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 2. a razreda s učiteljicom Marijom Bilić sudjeluju od velječe do lipnja ove godine u e-Twinning projektu Folklore in Frames: Kamishibai Tales. U tom projektu koji se odvija na platformi European School Education Platform u zajednici eTwinning sudjeluje 7 škola iz 3 zemlje: Hrvatska, Turska i Portugal. Finalni proizvod projekta je zajednička e-knjiga (video kolekcija kratkih snimljenih priča obrađenih u Kamishibai tehnici pripovijedanja).
Cilj projekta je promicati kulturalnu razmjenu među učenicima osnovnih škola kroz dijeljenje folklornih priča i tradicija, unaprijeđenje vještine pripovijedanja učenika upoznavajući ih s tehnikom kamishibai, razvijanje digitalne pismenosti i prezentacijskih vještina te poboljšanje jezičnih i komunikacijskih vještina učenika.
Učenici su tijekom projekta imali brojne aktivnosti. Na početku su kreirali svoje avatare u digitalnom alatu i predstavili se drugim sudionicima na digitalnoj ploči. Zatim su radili logo projekta. Nakon izrade provedeno je natjecanje te je online glasanjem pobijedio logo s najviše glasova. Svaki mjesec su održavani Zoom sastanci s partnerima tijekom kojih su se razmjenjivale ideje i izlagali napravljeni radovi. Održane se i radionice na temu e-sigurnosti na internetu. Učenici su raspravljali o toj temi te igrali interaktivni kviz. Obilježili su i Svjetski dan pripovijedanja kroz predstavu u kojoj su pripovijedali na različite načine drugim učenicima razredne nastave 20. ožujka 2024. godine u suradnji s stručnom suradnicom knjižničarkom Snježanom Laksar.
Projekt je uspješno priveden kraju uz ispunjavanje postavljenih ishoda kao što su razvoj jezičnih vještina kroz tradicionalni japanski način pripovijedanja, istraživanje i dijeljenje svoje kulturne baštine kroz Kamishibai medij, te razvijanje tehničkih vještina i digitalne pismenost kod učenika.
U knjižnici naše škole izložene su slike koje su učenici načinili za potrebe projekta i pripovijedanja. Diseminacija projekta je provedena na 3. Županijskom stručnom vijeću učitelja njemačkog jezika u Podgoraču 21. svibnja 2024. godine te na Školskom aktivu razredne nastave u Osijeku 3. lipnja 2024. godine.
Marija Bilić, učiteljica 2.a