« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Čitajmo naglas!
Suradnjom učiteljice Gabrijele Bilić i stručne suradnice knjižničarke Snježane Laksar, obilježen je Svjetski dan čitanja naglas ( 7. veljače) čitanjem književnih dnevnika za djecu učenicima 3.a razreda s ciljem poticanja čitanja.
“Svjetski dan čitanja naglas pokrenula je 2010. godine organizacija LitWorld kako bi svijetu pokazala da pravo na čitanje i pisanje pripada svima.
Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija maštu i utječe na uspješan razvoj djeteta. Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi kreiraju društvo koje će omogućiti svakom, baš svakom djetetu pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji“ piše na stranicama GISKO-a.
Knjižničarka, učiteljica i učenici čitali su naglas ulomke Dnevnika Pauline P. i Gregovog dnevnika. Čitanju je prethodila kratka prezentacija o vrstama i namjeni dnevnika. Potom su učenici, ali i učiteljica i knjižničarka, i sami pisali dnevnik današnjih događanja te ih čitali naglas. Uslijedila je i razredna izložba učeničkih radova.
Čitajte i vi naglas! Pridružite se akciji čitanja koja se svake godine, 7. veljače, provodi u cijelom svijetu!
Snježana Laksar, prof. i dipl.knjiž.